Banner AMPA 2022.png
1.PNG
A la junta de l'AFA participen tres mares de l'escola.

Comptem amb l'Inma, la tresorera de la junta i mare d'una alumna de 2n d'ESO i de 3r de primària.

També participa la Sandra com a secretària i mare d'un nen de P4. A més, és una exalumna del centre.

Com a presidenta tenim a la Cristina, que és mare d'un alumne de 3r d'ESO i un altre de 3r de primària.

Per portar les diferents activitats que proposa l'AFA al llarg del curs, sempre comptem amb la col·laboració de les famílies.

equip
AFA ACTUAL

La quota anual per família és de 35 euros (curs 2022-23)

Pots enregistrar a la teva família des de final de curs anterior fins al 31/10/2022.
El pagament s'ha d'efectuar mitjançant ingrés en efectiu al banc o per transferència indicant el nom de la família.

Fer-se soci de l'AFA proporciona els beneficis següents: descomptes en la roba oficial de l'escola i la bata a la nostra tenda col·laboradora "MERCERÍA PURI", descomptes en les activitats esportives, als casals, a la socialització de llibres i als tallers eventuals de manera gratuïta.

fes-te soci!

Canva Design.png
Captura de pantalla 2022-10-26 134714.png
L'AFA compta amb un enllaç al qual podem accedir a totes les novetats!

Aquest Linktree permet a les famílies poder estar actualitzades de tot allò que es va planificant i succeïnt
al llarg del curs. Amb l'AFA és impossible no estar al dia!

L'enllaç està en canvi constant i està vinculat majoritariament a l'Instagram de l'AFA de l'escola Santa Marta.

Esteu tots convidats a visitar la pàgina i començar a seguir el dia a dia del nostre centre!
  • Icono social Instagram