EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

Durant l'etapa educativa d’educació secundària sorgeix la necessitat d’assegurar el desenvolupament integral de l’alumne/a sense limitar-se al currículum i l’adquisició de coneixements acadèmics propis de l’ensenyament tradicional, sinó que, alhora, inclogui l’adquisició d’habilitats pràctiques, i el desenvolupament d’actituds i valors.

L’escola es proposa com a objectiu que els alumnes adquireixin les competències bàsiques. Aquestes competències s’agrupen en els àmbits següents:

COMPETÈNCIES METODOLÒGIQUES

COMPETÈNCIES PERSONALS

COMPETÈNCIES DE CONVIVÈNCIA

COMPETÈNCIES COMUNICATIVES

Amb l'assoliment d'aquestes competències s'espera aconseguir que els nois i les noies adquireixin les eines necessàries per entendre el món en què estan creixent i que els guiïn en les seves accions; ajudar-los a adquirir les bases perquè esdevinguin persones capaces d’intervenir de manera activa i crítica en la societat plural, diversa i en continu canvi actual.

Durant l'ESO, l'escola intenta individualitzar l’ensenyament fins on ens és possible, per tal de respectar els diversos ritmes d´aprenentatge. També posa l’accent en el seguiment i orientació dels alumnes, d’acord amb les families.

​

A més, per complementar aquests aprenentatges, es porten a terme diferents activitats i projectes on  els alumnes s'involucren i gaudeixen de cada procés:

APRENENTATGE SERVEI

Projecte escola:
Mà manetes

1r ESO

ESCOLA VERDA

Recollida de taps solidaris
Reciclatge de paper

2n ESO

APRENENTATGE SERVEI

Scrabble

Reforç CM

Conversa

3r ESO

PROJECTES
SOLIDARIS

Objectiu Cent Mil​

4t ESO

És necessari consolidar la personalitat i crear bases sòlides per al futur.