Els nostres projectes

EDUCACIÓ INFANTIL

ELS NOSTRES PROJECTES

L'escola Santa Marta aposta pels projectes solidaris i que fomenten el creixement dels nostres alumnes en tots els nivells i etapes. Aquests projectes estan destinats a deixar granets de sorra potenciant tots els àmbits. A més, s'aprofita que l'alumne és el protagonista per crear el seu propi camí de nous aprenentatges i objectius per tal d'adquirir significat i aplicar-ho a la vida quotidiana.

WhatsApp Image 2024-02-08 at 17.26.45.jpeg

SERVEI COMUNITARI

Iniciem a l'escola el servei comunitari d'ajuda als nens i les nenes del centre, oferint servei de bilbioteca i d'ajuda a l'estudi. En aquest servei hi haurà un grup reduït de tercer d'ESO que estarà disponible a ajudar als més petits amb les seves necessitats.

​

Els DIMECRES podeu gaudir de la lectura d'un llibre a la biblioteca o utilitzar el servei de préstec.

Els DIJOUS és el dia per obtenir ajuda amb les tasques i l'estudi.

Us esperem els dimecres i dijous de 17h a 18h!

DEFINITIU INSTAGRAM.jpg

PADRINS LECTORS

Els alumnes de sisè de primària de la nostra escola apadrinen altres infants de primer de primària per tal d'ajudar-los en l'inici al món de la lectoescriptura. D'aquesta manera, els nens d'últim curs de cicle superior, també s'encarreguen de fer un acompanyament en el pas del canvi d'educació infantil a primària.

​

Durant les jornades de padrins lectors, tots els discents dels cursos mencionats anteriorment, es reuneixen per fer diferents activitats dinàmiques i jocs que fomenten l'aprenentatge de l'escriptura i la lectura de manera divertida i diferent.

​

Alhora, és un projecte molt important per als alumnes més grans de la primària, ja que adquireixen un paper de protecció i acompanyament als més petits, fet que els encanta!

WhatsApp Image 2024-02-07 at 15.33.57.jpeg

DONACIÓ DE SANG

Estem col·laborant amb el Banc de Sang per fer una bonica contribució de sang animant a les famílies de l'escola, mestres i la gent del barri a participar. Aquest 14 de febrer farem la primera donació al gimnàs del centre. Els nens i les nenes de la secundària estan realitzant tota la difusió a través de cartells i explicar contes als més petits que parlen de la importància d'aquest acte.

Us animem a participar!

carnaval web 02.jpg

"MY CARNIVAL, YOUR CARNIVAL" amb TWINKL

A l'escola Santa Marta estem participant al projecte "My Carnival, Your Carnival"

Què tal si ens submergim en un viatge per diferents països sense moure'ns de l'aula i descobrim com se celebra el Carnaval en altres racons del món. No seria divertit?

Amb aquest projecte donem als nens l'oportunitat de compartir les seves històries, fotos i moments favorits sobre aquesta celebració amb estudiants de diferents països. Col·legis d'Alemanya, el Brasil, Xipre, Grècia i Espanya s'associaran per a aquesta activitat i aquestes divertides i acolorides històries de Carnestoltes viatjaran de país en país. S'uneix la teva escola a aquesta celebració mundial del Carnestoltes.

​

Si voleu més informació: https://www.twinkl.es/blog/proyecto-mi-carnaval-tu-carnaval

rgrd.PNG

PALLAPUPAS

El curs 2022-23, els alumnes i les alumnes d’Infantil van treballar “EL CIRC”

​

Pallapupas és una ONG, una associació de caràcter assistencial formada per actors i actrius professionals que treballen per omplir la vida dels nens i les nenes hospitalitzades, així com la de les seves famílies, millorant el seu estat físic i emocional a través de l’humor.

Com a escola coneixem les necessitats dels infants d’estima, amor, felicitat... I els patiments de les famílies en moments de malaltia. Per això, amb aquest projecte d’infantil hem trobat molt adient implicar tota l’escola i fer-nos pallapadrins.

​

Amb una aportació, els Pallapupas poden visitar i fer riure un nen o una nena a la planta de Pediatria, al Quiròfan o a l’hospital de Dia d’Onco-Hematologia. Els podem ajudar, oferint-los la recaptació de la recollida de taps (responsables grup 1r ESO), de les xocolatades solidàries, i d’altres activitats que vagin sorgint del projecte del circ.